Skip to main content

Veelgestelde Vragen

Antwoorden op uw vragen over onze dienstverlening

Algemeen

Wat is de Wft-zorgplicht precies?

De Wft-zorgplicht is een wettelijke verplichting voor financiële dienstverleners om te zorgen dat hun dienstverlening aansluit bij de situatie van de klant. Dit betekent dat u regelmatig moet controleren of producten nog passend zijn en moet ingrijpen als dat niet het geval is.

Hoe vaak moet ik voldoen aan de zorgplicht?

De zorgplicht is een doorlopende verplichting. Het is aan te raden om minimaal jaarlijks de klantdossiers te controleren en bij te werken.

Dienstverlening

Hoe werkt de samenwerking met De Financiële Zorgdienst?

Wij nemen het hele proces van zorgplicht uit handen. We maken eerst een plan van aanpak, nemen contact op met uw klanten, verzamelen en documenteren alle benodigde informatie, en zorgen voor een complete dossiervorming.

Wat zijn de kosten van jullie dienstverlening?

De kosten zijn afhankelijk van de omvang van uw klantenbestand en de gewenste dienstverlening. Neem contact met ons op voor een persoonlijke offerte.

Privacy & Veiligheid

Hoe gaan jullie om met privacygevoelige informatie?

Wij werken volledig volgens de AVG-richtlijnen en hebben strikte procedures voor het verwerken van persoonsgegevens. Alle data wordt veilig opgeslagen en is alleen toegankelijk voor geautoriseerd personeel.

Zijn jullie gecertificeerd?

Ja, wij voldoen aan alle relevante certificeringen en werken volgens de richtlijnen van de AFM.

Technische Vragen

Hoe sluit jullie systeem aan op onze bestaande software?

Wij maken gebruik van de Elements software van Blinqx, die eenvoudig te integreren is met de meeste CRM-systemen. We zorgen voor een naadloze aansluiting met uw bestaande systemen.

Kunnen we de voortgang monitoren?

Ja, u krijgt toegang tot een dashboard waar u real-time de voortgang kunt volgen en rapportages kunt inzien.